Používáním webů společnosti Look Forward s.r.o. souhlasíte s tím, že k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a cílení reklam používají soubory cookie.


Prieskum: Ochorenie COVID-19 mení nákupné správanie slovenských spotrebiteľov

Bratislava 25. marca 2020 (TASR/HSP/Foto:Pixabay) Ochorenie COVID-19 mení nákupné správanie slovenských spotrebiteľov. Vyplýva to z prieskumu agentúry Nielsen Zvýšený záujem o zabezpečenie sa pre prípad núdze potvrdzujú aj dáta maloobchodného auditu spoločnosti Nielsen, z ktorých vyplýva, že Slováci začali viac...

25.03.2020 20:07
Trh slovenských hypermarketov a supermarketov zaznamenal podľa Týru v tomto období nárast obratu o 28 %.

Popište důvod
Hodnocení příspěvku
Načítání dat ...
Chcete smazat komentář?
Ano
Ne
Chcete odeslat stížnost na tuto zprávu?
Ano
Ne