Používáním webů společnosti Look Forward s.r.o. souhlasíte s tím, že k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a cílení reklam používají soubory cookie.


Soukup slaví vítězství.

Televize Barrandov uspěla se správní žalobou proti pokutě 400 000 korun, kterou dostala za neobjektivitu v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), která postih uložila, bude muset případ podrobněji prozkoumat. Stanovil to páteční rozsudek, který je pravomocný.

14.02.2020 10:41
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), která postih uložila, bude muset případ podrobněji prozkoumat.
Televize Barrandov uspěla u soudu se správní žalobou, kterou podala proti pokutě od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV).
Rada zváží podání kasační stížnosti k Nejvyššímu správnímu soudu.
Stanovil to dnešní rozsudek, který je pravomocný.
Televize Barrandov uspěla se správní žalobou proti pokutě 400.000 korun, kterou dostala za neobjektivitu v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa.

Popište důvod
Hodnocení příspěvku
Načítání dat ...
Chcete smazat komentář?
Ano
Ne
Chcete odeslat stížnost na tuto zprávu?
Ano
Ne